dinsdag 11 oktober 2011

Mijn reactie op Binnelandsbestuur.nl Jeugdzog naar gemeentes


BJZ zoals het nu is werkt voor geen meter. Ze willen niet eens de rechten van kinderen in zien. Niet op wetgevingsgebied en helemaal niet op het gebeid van recht hebben dmv Rechtelijke uitspraken van Kinderrechter. Kinderen hebben volgens hun geen recht op familie & vader. De dames daar zijn veeeel te jong en verzinnen onzin en hun eigen regeltjes, die ze niet eens kunnen uileggen. Om hulpvragen en aandringen eindigt in politie dossiers! Het is een schande en de wet noemt het "Discriminaie" Maar je kan er niets tegen doen! Ja naar de ombudsman toestappen, maar dat sluit de wegen voor een strafrechtelijke procedure. Ik heb al 7 jaar gevraagd om hulp, want met mijn ex en rechtbank kom ik er niet uit! Ik heb mijn rechten allang. Het is de Staat die de plicht heeft indentiteit te beschermen en te herstellen waar die beschadigd is. Nu lopen mijn kinderen met een illegale naam. Hebben hun grootouders nooit weer gezien en mij hun bloedeigen vader, met gelijkwaardigouderschap EN omgangsregeling ook niet. Mevrouw wil nie meewerken en dat is DE reden voor BJZ om mij e vertellen dat ik het gewoon maar moet accpeteren! Maar ik lees een beschermplicht in alle wetgeving. Ik lees zelfs da dit kindermishandeling is, maar sta totaal machteloos! Ook de Anti Discriminatie voorziening van de Overheid, zegt dit is discriminatie, zeer duidelijk op basis van geslacht! Ik vind dat ook zeker mijn kinderen ernstig gediscrimineerd worden. Kinderrechter in Groningen en directie RvdK vinden dat ik door BJZ Groningen geholpen moet worden, maar ze melden dat ze er ook niet veel aan kunnen doen. RvdK zegt leerlijk het is niet onze toko! RvdK Hoofdkanoor ziet ook klip en klaar dat het hier discriminatie betreft.... Maar NIEMAND die de zaak daadwerkelijk probeert op te lossen. We hebben het hier over de levens en het levens geluk niet alleen van mij, maar ook mijn kinderen, mijn ouders, en mijn familie! Allemaal hebben we recht op elkaar, maar niemand die mijn ex daarop wil wijzen laat staan bestraffen... Maar we spreken inmiddels over het jarenlang onttrekken van de kinderen aan ouderlijk gezag. Het vervreemden van kinderen is gewoon iets dat de staat MOET tegengaan, met ELK beschikbare middel of methode. Maar moeder ophalen door politie of voor de rechterslepen is een taak van de Vader??? Nee, ik dacht van niet als ik de rechen van het kind lees, Het evrm en zelfs de mensnerechten zijn duidelijk, wet gelijke behandeling, Art.1 en de wet op de Jeugdzorg ziet ook duidelijk een opvoedings en communicatie probleem, maar BJZ groningen Is blind! Doet de vingers in de oren en gaat lopen klagen bij politie... Gelukkig heb ik dat ook veelvuldg gedaan zo is er een correct beeld ontstaan van PURE discriminatie. Om hulp vragen kan nooit strafbaar zijn als er problemen zijn. Een taak discriminatoir uivoeren, lijkt mij ERG strafbaar. En ik...... Ik mis mijn kinderen iedere dag!!! en mijn ouders zijn ongelukkig omda ik dat ben. Van mij mag de JZ direct onder een nieuwe verantwoording gaan vallen, maar wel graag een landelijk systeem gemanaged per gemeente. En zeker die rare MO groep sluiten en onderzoeken, want daar klopt helemaal niets van. Zij hebben jarenlang de rechen van he kind gewoon verzaakt smaen met 15 vestigingen van BJZ. Maatschappelijk ondernemen, doet slecht aan advisering in kinderdiefstal, flesstrekkerij en oplichting en valsheid in geschriften. De mensne van BJZ zijn drukker met twiteren en leugenachtige UHP raportages schrijven dan dat ze
kinderen en families hebben beschermd. Barbaars gewoon, zoals het nu gaat... Dat vindt zelfs minister Rouvoet... Maar hij kon toen der tijd geen induviduele gevallen behartigen of bespreken... gelukkig hebben we he CJG gekregen dat wel bereikbaar is zonder dat je direct je kids moe achterlaten of me GEWELD ui huis worden gestolen. Ja ik ben diep teleur gesteld in NL en ben gevlucht naar de Sahara! Om mijn familie dit alles te besparen!
Philip Winkelhorst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten